Zeleni smoothie za zajtrk s spirulino

Zeleni smoothie za zajtrk s spirulino se že sliši zdravo in tudi je! Če si zjutraj utegnemo vzeti čas in si pred službo pripraviti smoothie, bomo resnično veliko naredili za svoje zdravje.Zeleni smoothie za zajtrk s spirulino

Vendar, ali je vseeno kakšne sestavine damo v zeleni smoothie? Seveda ne! Sestavine za smoothie moramo skrbno izbrati in upoštevati nasvet, da mora biti vedno alkalen.

S tem postavimo protiutež vsej nezdravi hrani, ki jo trpamo vase in deluje kislo.

Katere sestavine uporabimo za zeleni smoothie za zajtrk s spirulino?

Kot pove že naslov, bo v našem smoothiju za zajtrk vsekakor zelena alga spirulina in še nekatere druge zelene in manj zelene sestavine. Izredno pomembno je, da izberemo sestavine, ki prispevajo k alkalnosti, saj bomo s tem telo tudi razstrupili in pomagali organizmu do hitrejše regeneracije.

Naš smothie naj vsebuje malo sladkorja, zato ne dodajajmo preveč sladkega sadja, raje uporabimo avokado, limono ali celo banano. Če vseeno želimo še bolj sladek napitek, potem dodajmo zeleno jabolko. Jabolko je vedno koristno, ureja prebavo in razstruplja organizem.

Alga spirulina in pšenična trava

Ker želimo zdrav in popoln zelen  smoothie za zajtrk, bomo vanj seveda dali zeleno algo spirulino. Nadomestimo jo lahko s kakšnim drugim superživilom, kot je klorela ali pšenična trava. spirulina smoothie za zdravje

Za popolnoma zelen smoothie, potrebujemo še več sestavin, ki so zelene. To je običajno zelena listnata zelenjava, ki vsebuje veliko klorofila. V času sezone solat, bomo v miksar seveda vrgli mlado endivijo, špinačo ali rukolo. Zeleno barvo nam bo dala tudi zelena, za več kalorij pa lahko dodamo bučko.

Klorofil je za rastline izrednega pomena in vemo, da daje rastlinam značilno zeleno barvo.  V naš smoothie pa lahko dodamo tudi konopljina semena, ki prav tako vsebujejo klorofil, kar je pravzaprav njihova posebnost.

Priporočamo še ostale naše zapise na temo hujšanja.

Indijski trpotec, chia semena in zeleni čaj

Ker mora biti zajtrk polnovreden, moramo smoothiju za zajtrk, dodati še vlaknine in tekočino. Najboljši vir vlaknin je indijski trpotec ali chia semena.indijski trpotec in spirulina smoothie

Za tekočino pa se moramo odločiti med navadno vodo, kokosovo vodo in seveda – zelenim čajem za zeleni smoothie.

Besedilo v članku in vir: Zeleni smoothie za zajtrk s spirulino (1)