Poti, da izgubimo težo, kot vemo, je nešteto. 30 zelo učinkovitih je opisanih recimo na svetovno priznani, avtoritativni spletni strani Authority Nutrition, tukaj.

Ampak, kakorkoli obračamo in ne glede na to koliko metod smo dejansko že poskusili, sami vemo, da nas mnoge med njimi naredijo prej lačne kot site, številne pa je izpolnijo obljub, ki so jih dajale, preden smo se jih lotili.

Če nimate železne moči in volje, pa tudi ne energije in časa, za nekatere izmed metod, ki so v bistvu lahko zelo dolgotrajne, ima slednje za posledico pogosto odnehanje z dietami, za večino izmed nas.

Načrt, ki je predstavljen za hitro in zdravo hujšanje hkrati, v nadaljevanju, zasleduje tri cilje:

  • zmanjšajmo sladkorje in škrob
  • uživajmo proteine in zelenjavo
  • dvigujmo uteži 3 krat na teden

Zmanjšanje sladkorja in škroba

Verjetno že veste, da je najpomembnejša stvar vsake diete, zmanjšati sladkor in škrob. Kot vemo, sladkor prispeva k inzulinu, ta pa je glavni krivec za kopičenje maščobnih hormonov.

Če zmanjšamo inzulin, bo maščoba hitreje zapustila naše telo in na sploh bo telo začelo hitreje kuriti maščobe.

Druga korist zmanjšanja inzulina je v tem, da bo to vplivalo tudi na ledvice, ki bodo pospešeno začele izločati vodo. Kar pa pomeni, da bomo težo hitro izgubili tudi zaradi izgube telesne vode (dokazi za to: Vpliv insulina na zdravje, obsesivnost in diabetes, angl. besedilo in Pomanjkanje zatiranja obtoka prostih maščobnih kislin in hiperholesterolemije med izgubo teže – angl. besedilo.

Ni nenavadno, če upoštevamo zmanjšanje sladkorja, da lahko izgubimo zaradi tega v prvem tednu, tudi 2 ali 3 kilograma.

Graf spodaj dokazuje povezavo med manj škrobnimi in manj sladkornimi dietami na izgubo teže (vir: NCBI)

Kako izgubiti težo hitro in zdravo

Iz česar sledi sklep: prekinite s škrobi in zmanjšajte sladkor, to bo pa imelo za posledico avtomatsko uživanje hrane z manj kalorijami in uživanje hrane brez prisotnosti lakote.

Proteini in zelenjava

Vsak obrok, ki ga užijemo, bi moral vsebovati beljakovine in zelenjavo. Če načrtujemo hrano v to smer, bo to imelo za posledico, da bomo količino škroba spravili na tistih 20 do 50 gramov na dan, ki so priporočeno za zdravo in hitro hujšanje.

zelenjava-cebula

Viri beljakovin so:

  • meso – govedina, piščanec, svinjina, slanina
  • ribe in morska hrana – rako, ribe, školjke, jastog
  • jajce – obogateno z omega 3 se priporoča najbolj

Pomembnost bebljakovin se ne more niti prikazati dovolj.

Študije dokazujejo, da ustrezna količina beljakovin zmanjša 100 kalorij na dan. Viri: NCBI, PubMed, NCBI+PubMEd)

Če uživamo hrano, ki ima ogromno beljakovin, zmanjšamo svoje dnevne potrebe za hrano, za cca. 60%, svoje želje po večernem prigrizku za polovico, s čimer pa bomo pojedli v povprečju 441 kalorij manj, kot, če uporabljamo kateri drug način diete za hujšanje.

Zelenjava z malo škroba je:zdrave maščobe

  • brokoli
  • špinača
  • cvetača
  • zelena
  • kumara
  • solata
  • zelje
  • brstični ohrovt

Naj vas ne bo stran naložiti vaš krožnik z zelenjavo brez škroba. Lahko je pojeste koliko želite in ne boste pridobili več kot predvidenih 20 do 50 kalorij na dan zaradi tega.

Maščobe, ki jih naše telo kljub hujšanju, vseeno potrebuje:

  • olivno olje
  • kokosovo olje
  • avokadovo olje
  • margarina

Uživajte vsaj 2 do 3 obroke na dan. Če ste popoldan še lačni, dodajte še 4 obrok.

Recept za neuspešno hitro in zdravo hujšanje je, če mešate nizko kalorično in nizko maščobno hrano naenkrat. Počutili se boste slabo in s hujšanjem boste po vsej verjetnosti odnehali.

Za kuhanje zdravih obrokov za hujšanje je najboljše kokosovo olje. Bogato je z MCT (srednje verižni trigliceridi), zelo pa pomaga našemu metabolizmu, ko hujšamo (raziskava, angl. tukaj).

Za dodaten efekt hitrega in zdravega hujšanja vzemite zjutraj eno kapsulo naravne Garcinie Cambogie. Najbolj učinkovito jo je vzeti na prazen želodec, v obliki praška in brez posebnih dodatkov. Za še intenzivnejše učinke vzemite 2 kapsuli na dan.